Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020.

Esta empresa, HERMANOS RODRIGUEZ GÓMEZ, S.A.,  participa nun proxecto de internacionalización, operación confinada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020

Como apoio ao proceso de internacionalizació, esta empresa, HERMANOS RODRÍGUEZ GÓMEZ, S.A., ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través de IGAPE (Programa Plan Foexga 2016-2017) cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvelmento Rexional no marco do Programa Operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3 Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxetivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercioi exterior galego a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

 

Unión europea

 

Plan Internacional de Promoción

Hermasa ha sido beneficiaria del Fondo Europeo de Desarrollo Regional cuyo objetivo es conseguir un tejido empresarial más competitivo, y gracias al que ha participado en la visita a la feria ANUGA para fomentar su internacionalización. Esta acción tiene lugar en octubre de 2017. Para ello ha contado con el apoyo del PLAN INTERNACIONAL DE PROMOCIÓN  de la Cámara de Comercio de España y la Cámara de Pontevedra, Vigo y Vilagarcía.

“Una manera de hacer Europa”

 

Fondo Social Europeo Galicia  2014-2020 

En reconocimiento a la labor de Hermasa en materia  de Responsabilidad Social le ha sido concedida desde la Consellería de Economía, Emprego e Industria  una subvención en concepto de Incentivo para el Fomento de la Flexibilidad Laboral. Dicha Subvención está cofinanciada por el programa operativo del FSE Galicia 2014-2020

El objetivo perseguido por Hermasa con estas  medidas es  dar un paso más en materia de conciliación, promoviendo condiciones laborales que permita a sus empleados atender cumplidamente sus responsabilidades familiares y fomentar así la igualdad laboral.